Iklan Jawatan Kosong Terkini November 2017 Kerja Kosong Sarjana SPM SMK SMT Jawatan Kosong Kerajaan Berkanun Swasta November 2017 Jawatan Kosong Bank Kerani Spa Kastam Jobs Vacancy 2017

Jawatan Kosong Telekom Malaysia Berhad

Situs jawatan kosong menyediakan perkhidmatan "PERCUMA" kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, didalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan. Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, cukup tekan: "KLIK" tombol "G+1" ==>

Jawatan Kosong Telekom Malaysia BerhadJawatan Kosong Terkini App Developer - Telekom Malaysia Berhad (TM), Malaysia Convergence Champion dan Nombor 1 Converged Communications Services Provider, bersama-sama dengan webe, yang Centre of Excellence untuk Mobility, menawarkan rangkaian lengkap penyelesaian dan perkhidmatan komunikasi jalur lebar, data, mobiliti dan fixed-line.

Telekom Malaysia didorong oleh penciptaan nilai pihak berkepentingan dalam persekitaran yang sangat kompetitif. Kumpulan tempat penekanan pada memberikan pengalaman pelanggan yang dipertingkatkan melalui peningkatan kualiti perkhidmatan pelanggan terus menerus dan inovasi, sementara memberi tumpuan pada peningkatan kecekapan operasi dan produktiviti.

website: www.tm.com.my

Mobile App Developer iOS

Syarat-syarat:

  1. Pendidikan minimal Sarjana, Diploma Siswazah, profesional gelar, Teknik (Komputer / Telekomunikasi), Sains Komputer / Teknologi Maklumat Atau setara.
  2. bahasa Diperlukan (s): Bahasa Inggeris
  3. Memiliki pengalan Selama 2 tahun (s) dari PENGALAMAN kerja di bidang terkait diperlukan Untuk posisi ini kepada.
  4. Pelamar Harus Bersedia Untuk Bekerja di Menara TM, Floor 41th (Selatan) Menara Telekom, Jalan Pantai Bharu, Kuala Lumpur 59200
  5. Lebih disukai Eksekutif Kanan Yang mengkhususkan Diri Dalam IT / Komputer - Perisian Atau setara.
  6. Full-Time posisi (s) Yang boleh didapati.
Tarikh tutup 19 Februari 2017

Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Bulan November 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang: Iklan Jawatan Kosong Telekom Malaysia Berhad November 2017, silakan hantar sebarang lamaran secara ONLINE di laman sesawang dibawah ini :

Untuk peroleh iklan jawatan kosong terkini Bulan November 2017 lainnya, sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

"JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI"



Back To Top